Nekad bob.se | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bob.se

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229575047/

Ditt Hex-ID: 11000014ba81f87

Vad är din discord tagg? oskis.#8046

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-08 210135.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han valde att bana mig för jag lämnade ett gäng genom att skriva en lapp och rpa på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var med ett gäng då vi tyckte att det var inaktivt och att vi skulle lämna. Vi försökte lite att få tag i någon men lyckdes inte då vi tänkte att vi kan skriva en lapp. Då rpa vi på att vi hade skrivit en lapp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var jag som gjorde fel. Jag borde inte varit så snabb och vänta till jag hittar någon. Men jag vill också på stå att jag inte ahde gjort det om jag visste at det var ett regel brott. För jag visste att man inte fick lämna utan att säga något då jag tänkte att en lapp skulle fungera. Men detta var mitt fel och ångrar enormt att jag gjorde så här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad en gång tidigare då det har varit en felaktig ban då jag alldrig har blivit bannad annars. men av denna har jag tagit lärdom och förstått jag gjort fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag jag ahde kunnat göra anurlunda genom att vänta och hittar någon boss eller vice och säga till dem att jag lämnar istället för att ta den snabba vägen och bara tänka ut någon dålig plan på hur man kan lämna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ahr lärt mig av min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Nekad, Gör en ban överklagan 24h efter din ban lagts.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka