Nekad Bob martin | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bob martin

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sander

Vad är ditt discord namn? Sanga3000

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bob Martin, 36

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig,Nogrann,drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bobmartin är en man som flyttade från jaimaica till sverige. han flytta till sverige som vuxen, men även det så kämpar han på rejält för att kunna ha ett stabilt liv. Med tiden började Bob Martin bygga ett nytt liv för sig själv i sverige. Han älskar att vara social och få nya vänner. Han finner gemenskap med många människor. Bob har också jobbat på en skola i som städerska för samhall. Och hans framtidsikt är att bli mc polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att skapa verkliga scenario samt en roliga rp för båda parterna och inte bara mig själv och sociala rp scener

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motståndarens vinst är att du kan låter den andra personen i scenariot vinna även om det kommer bli sämre för dig. Så att det är inte bara du som får vins i ett scenario, för ett roligare rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aa jag råkade ha push to talk knappen på när jag pratade ooc, Fick varning av server staffsen för det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Rdm, copbait,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka