Nekad bob live's | Ansökan till Servervakt [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl11zz

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
59
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? m1t0n#0239

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016af31bda

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är typ från 15:00 till kl 00:00 varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte hur jag ska infoga men har 4 bans kan skicka bilden i dc till nån som vill se den

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska rpa som en vanlig spelare men man håller ändå koll lite efter problem spelare eller lallare och man ska göra det lite lättare för staffs så dom får lite mindre o göra. man kan även dva bilar om det behövs om nån står sönder mitt på gatan. om man hitta en lallare eller nånting så bannar man dem i 1 timme och sen får en staff kolla på det.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt eftersom det finns många lallare samt problemspelare, och jag vill hjälpa till och få bort problem spelare och lallare från denhär serverns skull och för alla som är inne och rpar för o ha kul.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om jag tex skulle börja bråka med nån o jag kickar han för det eller utan nån anledning skulle det kunna vara abuse

Nekad.

Anledning: Utveckla följande frågor: Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt, Varför vill du bli servervakt på servern?

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka