- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160936590/
Vad är ditt namn i verkligheten? Leopold
Vad är ditt discord namn? Loppe125 #6901
Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär:
Namn: Bob borg
ålder: 36 år gammal
Uppväxt: Jag växte upp utan för Stockholm i en för ort som kallas för nacka och där bodde jag hela min skolgång. Jag bodde där med mina två syskon Elvira och Arne och min mamma. Jag hade ingen pappa han hade bara försvunnit under mina unga år av någon speciell anledning som jag inte vill komma ihåg. Detta gjorde ju inte hela min uppväxt lättare utan bara svårare. jag gick i en skola som kallades för samskolan och där gick jag mellan årskurs 1 till 9 an. Jag hade en rätt svår skolgång i samskolan jag hade inte så många vänner och ägnade mest lektionerna för att kolla på olika bilar på datorerna.. Efter samskolan skulle jag börja i gymnasium och det fick bli nacka gymnasium som låg ganska centralt i nacka. Jag bestämde mig för att gå inriktningen fordon eftersom att mitt största intresses just då var billar och det är det än idag. Så efter gymmnsiumet gav jag mig ut för att hitta nya vänner och möjligheter. Jag flyttade till en stad som hette nätverket söder om Sverige. jag börja jobba som merkonom och det gjorde jag fram tills att jag var 35 år gammal då jag hade tröttnat på staden och ville vidare och det var då jag hittade denna härliga stad med nya och roliga möjligheter.
Generellt: Bob är en glad kille med många olika sidor och gillar att hjälpa till väldigt mycket och har väldigt stor bil intresse.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till en seriös rp och göra att nya spelare kommer känna sig välkomnade och vilja fortsätta spela på server. Jag kommer bidra till både en bättre och roligare rp och en bättre Community.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har som mål att denna server är att göra server så väll rutinerad som möjligt alltså att rp ska bli så bra som möjligt. jag vill också få ut mer av mitt rolspel och kunna hjälpa nya i staden och göra så att servern blir en trygg och rolig plats att spela på. Jag vill också bli whitlistad eftersom att denna server är den bästa rp i Sverige enligt mig.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via mina kompisar som rekommenderad denna servern för att den var trevlig och välkomnade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rollspel i denna server så är att göra server så väll rutinerad som möjligt alltså att rp ska bli så bra som möjligt och att nytt folk ska känna sig välkomna och att hjälpa till så mycket med saker som t,ex hjälpa folk att köpa eller sälja sin första bil eller bara att ta sig någon stans. Så i det stora vill jag bara hjälpa till och få servern till en så bra rp och Community som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Leopold
Vad är ditt discord namn? Loppe125 #6901
Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär:
Namn: Bob borg
ålder: 36 år gammal
Uppväxt: Jag växte upp utan för Stockholm i en för ort som kallas för nacka och där bodde jag hela min skolgång. Jag bodde där med mina två syskon Elvira och Arne och min mamma. Jag hade ingen pappa han hade bara försvunnit under mina unga år av någon speciell anledning som jag inte vill komma ihåg. Detta gjorde ju inte hela min uppväxt lättare utan bara svårare. jag gick i en skola som kallades för samskolan och där gick jag mellan årskurs 1 till 9 an. Jag hade en rätt svår skolgång i samskolan jag hade inte så många vänner och ägnade mest lektionerna för att kolla på olika bilar på datorerna.. Efter samskolan skulle jag börja i gymnasium och det fick bli nacka gymnasium som låg ganska centralt i nacka. Jag bestämde mig för att gå inriktningen fordon eftersom att mitt största intresses just då var billar och det är det än idag. Så efter gymmnsiumet gav jag mig ut för att hitta nya vänner och möjligheter. Jag flyttade till en stad som hette nätverket söder om Sverige. jag börja jobba som merkonom och det gjorde jag fram tills att jag var 35 år gammal då jag hade tröttnat på staden och ville vidare och det var då jag hittade denna härliga stad med nya och roliga möjligheter.
Generellt: Bob är en glad kille med många olika sidor och gillar att hjälpa till väldigt mycket och har väldigt stor bil intresse.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till en seriös rp och göra att nya spelare kommer känna sig välkomnade och vilja fortsätta spela på server. Jag kommer bidra till både en bättre och roligare rp och en bättre Community.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har som mål att denna server är att göra server så väll rutinerad som möjligt alltså att rp ska bli så bra som möjligt. jag vill också få ut mer av mitt rolspel och kunna hjälpa nya i staden och göra så att servern blir en trygg och rolig plats att spela på. Jag vill också bli whitlistad eftersom att denna server är den bästa rp i Sverige enligt mig.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via mina kompisar som rekommenderad denna servern för att den var trevlig och välkomnade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rollspel i denna server så är att göra server så väll rutinerad som möjligt alltså att rp ska bli så bra som möjligt och att nytt folk ska känna sig välkomna och att hjälpa till så mycket med saker som t,ex hjälpa folk att köpa eller sälja sin första bil eller bara att ta sig någon stans. Så i det stora vill jag bara hjälpa till och få servern till en så bra rp och Community som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.