Nekad bobåker | Gäng ansökan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIZE_XD

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? spice

Vad heter du i verkligheten? olliver

Ditt födelsedatum: 4 Januari 2009

Hur ofta kommer du vara inne? 2-4 h

Hur många timmar har du på Fivem? 44

Berätta om din karaktär: min karaktär heter bob som får lite ryck ibland han är en rolig kille som har haft en dålig uppväxt det börja med att hans bor dog av en hjärtattack han var hemma och sen helt plötsligt som ramla han ihop jag ringde ambulansen dom kom och sa att han var död och sen två veckor efter det då gick jag på en bio med mina kompisar och mamma och pappa var hemma och sen när jag kom hem så var det döda två skott i huvudet och efter det så hamna jag på barn hem och sen när jag va vuxen då flytta jag till multistaden och börja leva där och nu vill han ha hemd

Varför ska just du få starta ett eget gäng? för att jag vill ha tillåtelse till att göra grovt kriminella saker och ha roligare i RP och lära min mera kriminell RP för jag är nybörjare på RP så det är roligare om men provar på olika sorters RP

Har du några med dig från start med gänget? tror det mina 3 kompisar vill nog också vara med

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? typ dom kriminella super skurkarna eller något sån dom kommer vara kriminella i bland

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? inget jag har bara varit gissla på ett bank rån så jag vet typ hur man gör

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag är typ den som planerar all kriminallitet i gänget och planerar hur vi ska göra och sånt

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? typ att vi gör gäng attacker inte storma dom andra men typ på gatan och så kan jag lära mina gäng medlemar hur man RP som en kriminell

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut typ 4 personer som står utan för en bank med tunga vapen och sprejar och en siter i en bil som väntar på att rånarna ska komma ut

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? att jag ser hur dom gör RP och hur kriminella dom är

Hur hanterar du kritik? jag hanterar kritik på ett bra sätt om jag får kritik så för söker jag utveckla det jag får kritik på

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? JA såklart det är den bästa servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka