Nekad Bo1Trix | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
473
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bo1trix

Ditt Hex-ID: 11000013574433a (Hex)

Vad är din discord tagg? Bo1Trix

Vem var det som bannade dig? Kårken

Bild på banmeddelande: bannad2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sprayade ner en kille på sjukan som hade så sjukt dålig RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi poliser hade skjutit en kille som vi tog till sjukhuset och direkt när han vaknar från defibrilator så börjar han springa, han springer som en apa o jag missar min taser och när han då är utom range för taser så använder jag glock och när han då fortsätter att fearRPa så tappar jag de och säger att jag inte orkar och att jag bara ska spraya ner honom, han stannar utanför sjukuset med händerna uppe i någon sekund när han har m6 och taser mot sig men väljer ändå att börja springa igen så då bara skjuter jag ner honom med m6an.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va riktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för inte så länge sedan för FearRP av en 20+ dagar gammalt klipp, jag hoppade ur bilen och drog upp mitt vapen i samma sekund som en kriminell började rikta på mig, jag rullade bak och skjöt honom. De visst jag var lite skevt så har ju inte gjort de igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat försöka springa efter och ta id istället för att skjuta honom. Då hade RPn blivit bättre för alla så folket hade sluppit se när en polis bara skjuter ner en grabb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, om de händer i framtiden så kommer jag istället att försöka springa efter och ta id.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka