Accepterad Bo1Trix | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
473
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bo1trix

Ditt Hex-ID: 11000013574433a (Hex)

Vad är din discord tagg? Bo1Trix

Vem var det som bannade dig? Danne7233

Bild på banmeddelande: bannad2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag inte lade ner mitt vapen när en kriminell riktade pistol mot mig när jag hoppade ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte till en skottlossning, när jag kommer dit ser jag 2 män, en som springer med vapen i handen och en som hoppar in i en bil, så jag trycker på hoppa ut (ur bilen) och dra upp mitt vapen exakt samtidigt som en kriminell börjar rikta på mig, och istället för att lägga ner mitt vapen så valde jag att rulla bak och skjuta honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är korrekt utifrån vad vi kom fram till i support, men grejen är att den är 20 dagar gammal och jag har inte gjort det misstaget igen, jag visste direkt efter att det kanske inte var så smart och ni har sätt dem senaste 20 dagarna har jag inte gjort det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för RDM typ 4 dagar innan, det är den enda bannen jag har på över 90 dagar. Det var en stor skottlossning, och massa bilar fullt med folk med vapen som precis försökt kidnappat och skjutit en person när jag såg det. Så då hoppar en av dem ut med automat karbin i handen, står stilla i någon sekund och då skjuter jag honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså jag kunde bara lagt ner mitt vapen istället för att rulla bak och skjuta, låtit dem åka iväg och startat ett efterföljande istället för att skjuta honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det visar också att jag lärt mig något eftersom att jag inte gjorde om det under dem 20 dagar det gick innan klippet visades i support. Jag kommer inte göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka