Nekad Bo1Trix | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
473
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Bo1Trix#2158

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2005

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig för att jag vill hjälpa nya personer med att komma igång med servern och RPn så att dem också får ta del av denna underbara server och efter som att jag anser mig själv som en hjälpsam person vill jag hjälpa till med detta. jag vill att servern ska hålla en bra RP standard och inte bli förstörd av oseriösa personer och därför vill jag bli WL ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För att jag kommer hantera alla ansökningar likadant med en bra bemötning (mycket trevligt och visad respekt) och varje person ska ha samma förutsättningar. jag kan vara tydlig med att förklara saker som t.ex. varför dem inte blev godkända och vad dem kan förbättra utan att låta sträng eller nedlåtande. jag kommer vara aktiv med ansökningarna och spendera tid på dem och inte bara slarva igenom dem. i mina intervjuer kommer jag vara lugn och vara snäll emot alla. jag har spenderat tid i discorden både i denna servern och i andra serverar så jag vet ju hur det fungerar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta människor med en trevlig ton och vara snäll och tydlig och visa att man är intreserad. man ska bemöta personer med respekt och inte tro att man är bättre en alla andra bara för att man har en högre roll.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? jag kommer göra allt i min makt för att göra WL standarden högre så att RP förbättras. jag kommer kunna vara aktiv och ta många intervjuer så att folk inte ska behöva vänta länge på svar.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? att dem ska förstå vad det innebär att vara WL, inte bara att dem ska få dem fina jobben utan att det ska vara som en förebild och visa hur det ska gå till för nyare personer(dem ska vara ett gott exempel och en bra förebild). dem skall förstå grunderna på servern och kunna förklara varför just dem skall bli WL. Dem ska kunna berätta om sin karaktär och om eventuella mål dem har med sitt RPande. grund reglerna ska dem kunna så att RP nivån på servern sänks. ibland så kan jag lägga upp ett scenario och fråga hur dem skulle agera och vad dem kan göra för att det ska bli så bra som möjligt. jag kanske också frågar hur många timmar dem har på servern, självklart med undantag om dem värkar mogna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? att vara en god förebild för nya personer på servern och vara proffsig och göra min uppgift så bra som möjligt. altså ett stort ansvar för dem nya spelarna och försöka hjälpa så många som möjligt så att fler personer kan börja den riktiga RPn och uppleva servern mera.

Hur ser din aktivitetet ut? på vardagarna så är jag oftast aktiv mellan 15:00 till 22:00 med pauser för mat och att vara ute med kompisar. på helgerna så spelar jag mellan 13:30 till 03:30 med pauser för mat och annat. loven är ungefär samma som helgerna.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar ej på någon annan server :) #UniveÄrBäst

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag kommer ta min uppgift väldigt seriös och inte kommer ge vissa fördelar. jag kommer vara mycket seriös och inte lalla runt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka