Nekad Bo0mer0712 | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo0mer0712

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182002071/

Ditt Hex-ID: 110000148d23797

Vad är din discord tagg? Bo0mer#0982

Vem var det som bannade dig? Vet inte men tror Kerstin.

Hur lång tid var din ban? Permanent antar jag.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan sen kan jag bara trycka igen och sen fortsätter det så.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa det där till Aryan på ett väldigt respektlöst sätt och hade kunnat valt att formulera det på ett helt annat sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan sen skrev min boss och fråga varför jag är bannad från discorden och då blev jag chockad för har varit med i den hela den dagen men sen skriver en till i mitt gäng att han har fått reda på varför osv och de va ifrån igår när vi skulle köpa gäng så här kommer hela gårkvällen som gjorde min ban. Jag och några kompisar skulle köpa upp ett gäng och vi satt i en dc server för att snacka ihop oss om pengar och vilka som skulle va med osv, sen så skulle Aryan va med och han fick tydligen inte va krim för Kerstin som han förklara och då sa jag till han att jag kommer lösa så han kan bli krim och jag var uppe i varv och sa typ att om jag inte löser så du blir krim så kommer jag sätta leksak i Kerstin och med det mena jag att jag lovar verkligen att jag kommer lösa det till han men formulera det med väldigt dåliga ord och jag ber så mycket om ursäkt för de och när jag är uppe i varv så kan jag inte kontrollera vad jag säger och inte säger och därför det blev som det blev för har inte haft något emot Kerstin innan för har tyckt hon har varit en bra staff och gjort bra jobb med sina rp-instruktioner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och det förstår jag till 100% men ångrar det jätte mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat sagt det på ett annat sätt till Aryan eller inte brytt mig i hans saker men vill så gärna få med han i gänget så sa så för att han skulle fatta att jag kommer lösa det för jag skulle aldrig menat det som jag sa mot en person så sa så för att han skulle fatta att jag kommer lösa det till han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka till några gånger extra innan vad jag säger och att inte lägga sig i andras saker även att alltid ha bra ton mot en staff.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka