Nekad bmw_zami | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bmw_zami

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Ditt discord namn: izzz.zami

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varning + ban

Vem/vilka tog beslutet? ida o william07

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det ser ut som att jag fearrpar och vdmar

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom man alltid ska utgå ifrån suntförnuft i allt man gör inom rollspel för att hålla det så realistiskt som möjligt, det hela börjar med att det kommer fram en shelby ifrån ingenstans och ba helt random hoppar ut och börjar rikta på mig ( jag som redan sitter i min bil med motorn igång ) när jag såg vapnet så hade jag 2 val, första var att sälja ut hela min bil och riskera våra liv ännu mer, eller så kör jag iväg och tyvärr köra över han som riktar emot mig. I detta scenario valde jag att köra ( 320 har sagt själv på möten att om du har chansen att köra iväg när någon riktar emot dig så får du köra iväg, hade dessa människor boxat in mig så hade jag gett upp men eftersom jag såg en lucka att kunna köra iväg så tog jag den. Jag förstår till en viss del att det blir lite vdm men fearrp är det absolut inte, finns hur många som helst som man hoppar ut och riktar på och dem kör iväg eftersom deras motor i bilen är på och det är fritt fram, sedan kan man inte sitta och rpa på regler som william07 verkar tycka man ska göra för isåfall kunde jag bara tagit min tid och kört iväg eftersom jag vet att han inte får avlossa skott pågrund av att det blir shoot on sight och brist på social rp. Kortfattat ser jag nästan inga problem i det jag gjort och står för det, att banna någon i 10 dagar och ge krim varning för det där är inte rimligt alls, sen fick man ju inte prata i support heller för då disconnectar dem istället. Tycker oavsett att det var alldeles för hårda återgärder oavsett om ni tycker det är felaktigt eller inte, har inte fått några kriminell relaterade banns på över ett år och detta är återgärderna man får.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lF3l4Rxd18I9vy0wN?invite=cr-MSxOd2ksNDQ2MDk4OTUz&v=30 min pov. https://medal.tv/games/gta-v/clips/lF3kZWqo6GkZ_V6Mc?invite=cr-MSxtUk4sMjY2NTAwMjcy&v=30 deras pov.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka