Nekad Bmw_Bmw | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bmw_Bmw

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Willy

Vad är ditt discord namn? Bmw_Bmw

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn : Åke Svensson ålder : 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam,rolig,jobbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Åke Svensson växte upp i ett litet gamalt hus . När han var ung så blev han inblandad i gängkriminaliteten och han började puffa weed när han fyllde ungefär 20 år så åkte han in i fängelse för grovt narkotikabrott brott därefter när han släpptes så har han lärt sig av sina läxor och tänker ta tag i livet och bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och bra rp samt följa reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid jag behöver vinna t.ex att jag rånar en bank och kör ifrån banken med många poliser efter mig och så krockar jag och väljer att ge upp med mening för att det blir roligare då.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har nog inte det men jag blev p bannad för att jag hade ljus röst men nu har jag mörk så Aaaa jag tror att jag inte har brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Vdm suntförnuft copbait fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har lite svårt för att prata på intervjuer så att ni vet.

Jag kan inte gå med i dc servern har försökt på alla ställen

Skicka dm till mig om ni vet.

Jag kan inte gå med i dc servern har försökt på alla ställen

Skicka dm till mig om ni vet.
Nekad
Anledning:
Ditt discord konto är just ni bannat. Gör en ban överklagan, och när den blir godkänd kan du göra en medlemskaps ansökan!
Discord kontot du är bannad på: @Bmw_Bmw

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka