Accepterad Rayan | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rayan

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rayan

Vad är ditt discord namn? DXR23

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali ahmed

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? agressiv, ibland lugn,impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali Ahmad växte upp i en vanlig familj och hade en lugn uppväxt, men när han blev äldre började han umgås med fel personer och hamnade i problem, och nu vill han bygga upp sitt namn i staden, tjäna pengar, träffa nya människor och skapa en bättre framtid genom de val han gör

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att vara aktiv följa reglerna, skapa roliga och realistiska scenarion för andra spelare utveckla min karaktär över tid och bidra till en positiv och seriös rollspelsmiljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid ska försöka vinna själv utan att du ska bidra till att göra rollspelandet roligt och realistiskt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot reglerna jag är helt ny i five m servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några regler på Unive RP är RDM (att döda eller slå någon utan ett giltigt scenario), VDM (att använda fordon som vapen), Metagaming (att använda information utanför spelet i RP), Powergaming (att göra orealistiska saker eller bara spela för att vinna), FearRP (att värna om sin karaktärs liv) och Combat Logging (att lämna spelet för att undvika ett scenario).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv och seriös spelare som tycker om realistiskt rollspel och att skapa roliga scenarion för andra. Jag följer reglerna, respekterar andra spelare och vill bidra till en positiv och långsiktig RP-miljö på servern.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka