- Meddelanden
- 162
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward
Vad heter du på discord? edde01
Vad är ditt Hex:ID 110000143ea4184
Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. min aktivitet
måndag 14-00
tisdag 14-00
onsdag 16-00
fredag 14-04
lördag 12-04
söndag 11-00
Hur länge har du varit medlem på Unive? i över ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9-8 gånger men en gång va den ogiltlig
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla koll på servern å hjälpa staff å banna/kicka eller säga till
å vi ska hjälpa er staff för att hitta problem spelare/spelare som gör fel
åå jag vill hjälpa å få bort alla problem spelare från servern
Varför vill du bli servervakt på servern? hjälpa er på servern för att kunna få en bättre miljö för att få en bättre rp å ta bort alla problem spelare
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att kicka folk utan anleding eller banna eller kö toggleid i senario
Vad heter du på discord? edde01
Vad är ditt Hex:ID 110000143ea4184
Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. min aktivitet
måndag 14-00
tisdag 14-00
onsdag 16-00
fredag 14-04
lördag 12-04
söndag 11-00
Hur länge har du varit medlem på Unive? i över ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9-8 gånger men en gång va den ogiltlig
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla koll på servern å hjälpa staff å banna/kicka eller säga till
å vi ska hjälpa er staff för att hitta problem spelare/spelare som gör fel
åå jag vill hjälpa å få bort alla problem spelare från servern
Varför vill du bli servervakt på servern? hjälpa er på servern för att kunna få en bättre miljö för att få en bättre rp å ta bort alla problem spelare
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att kicka folk utan anleding eller banna eller kö toggleid i senario