Nekad bmw.16 | Ban Överklagan (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? bmw.16

Vem var det som bannade dig? Tj0mannen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-27 194545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde o banna mig eftersom att jag hoppade in i bilen när andra polisen ställde sig upp och började rikta, men i grund och botten hade jag ett klipp men eftersom att jag raderade den och restora den kunda jag ej få tillbaka klippet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att polisen kom när jag inte var beväpnad man såg inte mitt vapen, jag lagade bilen och då blir jag ben dammad av en polis och han tänker inte ens på crossfire och börjar skjuta ner mig. Senare ställer jag mig upp när polisen riktar, efter att polisen riktat i 10 sekunder börjar han rikta på min kompis och jag tar då chansen att hoppa in i bilen och köra iväg, sekunder jag är i bilen och trycker på gasen samtidigt så riktar en annan polis och såg ej, och av allt adrenalin kör jag iväg då jag ungefärligt såg honom i 0.1 sekunder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både jag och nej, varför jag tycker ja, är för att om jag hade haft klipp så skulle det blivit betydligt mycket enklare och det hade visat sig att jag inte såg polisen. Men eftersom att staffsen inte fick se något klipp så utgick de sig ifrån det klippet de såg och inget annat. Det som är just varför det är korrekt ban kan vara för att från deras synvinkel eller klippetssynvinkel ser man att jag hoppar in i bilen och sedan så tittar jag fram, men egentligen så tittade jag åt sidan där min vän var och tänkte ifall han kunde resa sig upp o hoppa in i min bil. Men det händer inte. Sekunden jag sätter foten i gasen så riktar polisen och jag hinnner inte reagera då jag tittade på min kompis. Jag hade även i åtanke att polisen var nere på marken fortfarande och därför tänkte jag inte från första början ens titta frammåt. Men igentligen var det mitt och jag ta igen det, och jag det var misstag att jag inte tittade fram men jag ber om ursäkt och det ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har 18 ggr tidigare, jag har lärt mig av alla mina bans tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja genom att endast kanske spela för polisensvinning. Och stått kvar tills att den andra polisen ställde sig upp så att inte just det hade hänt. Men i och med att jag inte tittade åt det hållet blev det ganska svårt och krångligt för mig i den situationen jag befann mig i. Jag hade droppat vapnet på marken och crouchat ner och gett upp och inte alls försökt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till hundra procent. Jag har lärt mig att jag alltid ska titta fram när jag ska köra och alltid hoppa ut, och sedan ska jag nästan alltid låta polisen ta mig ifall jag befinner mig i sådanna situationen igen. För man vill inte riskera o dö och tänka lite på sunt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till hundra procent!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka