Accepterad bmw.16 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? bmw.16

Vem var det som bannade dig? 3lvis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-26 141343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av en deffribilator.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min kollega var dog i en skottlossning, jag rpar med /me och sedan tar hans deffribilator och revvar honom med den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en korrekt ban men hade kanske kunnat bli mildare eftersom att det inte var min deff samt att jag rpade med /me. Men i övrigt så är det en rätt placerad ban men i stunden kan man väll säga att jag inte tänkte riktigt väl. Jag ångrade mig nu efter 2 dagar när jag tänker tillbaka, jag hade bara kunnat ta honom till svetlana eller till en sjukvårdare så hade jag inte ens befunnit mig här i ban-överklagningar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag 19 ggr tidigare, försöker bli grön spelare som förr men åker hela tiden på onödiga bans som man igentligen hade kunnat skippa som till exempel denna bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att jag tog min kollega till sjukan, antingen skulle sjukvårdare hjälpa honom eller skulle han fått ta svetlana. Men eftersom att jag använde mig av en deff så blev det ingen krycka när han var skottskadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100 procent, det vet du väl om vi har redan pratat, och jag visste redan från första början att man ej fick använda deff då jag varit och är sjukvårdare. Jag brukade säga till polisen att de ABSOLUT INTE fick använda deff när jag var sjukvårdsledning innan. Men som sagt jag har lärt mig och det kommer inte ske igen, kommer inte ens pilla på något som har med sjukvårds saker o göra längre iallafall för att undvika så mycket problem som möjligt.!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till hundra procent!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka