Blying3 | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blying

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,565
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Blying#0002

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16.00-22.30
Helger/lov: 14.00-00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 9-10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång men felaktig vad jag kommer ihåg https://media.discordapp.net/attachments/1011018368045813791/1018970773035163718/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är framförallt en vanlig rpare som håller lite extra koll på allt och alla om någon skulle bryta en regel. Som servervakt ska du inte åka runt och leta efter problem utan du ska rpa som en vanlig medlem och bann/kicka om du ser någon bryta mot en regel under till rpande, vilket man ska ta ett klipp på när den personen bryter mot regeln och skicka in till staff om längre ban krävs. En servervakt ska vara som en extra hand för staffs men även en förebild för alla medlemmar på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att underlätta staffs arbete så att dom kan prioritera viktigare saker, och för att jag vill höja rp nivån genom att kicka/banna personer som inte vill ha ett seriöst rpande utan bara vill lalla runt och förstöra scenarion och för andra. Jag vill kunna hjälpa folk på servern främst dom som är ny inom rpandet och ge dom råd och tips om hur man kan höja rp nivån så att alla får det roligt. Jag till exempel har stött på väldigt många lallare och istället för att skriva en report och vänta så blir det lättare för mig, staffs och alla på servern om jag kunde kicka den personen så att vi kan få bort dessa ''problemspelare''

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina perms till en fördel för sig själv vilket kan var när man använder till exempel kick/ban på sin kompis för att man vill skoja till det lite som kan vara till exempel att ha toggleid på för att se vart folk i sin närhet befinner sig och för att vinna scenarion, detta klassas även som korruption

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka