Accepterad Blurr | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blurr

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
-17
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Blurr

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Braberg, han är en mycket driven och passionerad person som har mycket livserfarenhet. Han har varit alltifrån hemlös till chef över polisflyget i unives polismyndighet, inom polisen var han även biträdande chef i mc-polisen. Han har varit biträdande chef på securitas och mekonomen anställd. Greger har i andra ord varit med i samhället länge och gjort gott för att folk ska känna sig trygga i området. Greger är uppväxt i groovestreet, han har i sin uppväxt varit utanför i skolan och inte riktigt varit allra bäst i skolan. Greger har dock alltid haft en dröm om att en dag bli en respekterad polis. Nu när greger är äldre har han uppnått sina mål i sitt liv. Numera är har greger ett litet jobb och men är sugen på att arbeta på något mekaniker företag för att utveckla sina livserfarenheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion för alla parter och se till så att alla inblandade kommer få en rolig spelupplevelse. Jag kommer försöka utveckla min rp genom att skaffa en roll i rpt som ett job eller annan ställning för att utöka mina möjligheter i rollspelet för att skapa scenarion och roliga upplevelser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att bara man själv ska få vinst ut av ett scenario. Till exempel så om man är jagad av polisen så ska man inte snabbt ta alla pengar och sen köra så fort man kan för att ta sig där ifrån och få pengar, det gör att poliserna inte kommer ha en chans att ta en och det innebär att man bara kör för makt och pengar och inte för polisens part. Ibland får man spela för att poliserna också får ta dig genom att kanske inte köra lika bra eller inte kör iväg direkt om du kraschar så att poliserna får en chans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har spelat tillräckligt nog för att förstå alla och ett exempel är RDM vilket står för random death match. Eller copbait, när man försöker få polisens uppmärksamhet bara för kul, med andra ord ska man använda sunt förnuft vilket egentligen övergriper hela rpt. Du ska reagera och spela som om det var verkliga livet. Inte gå runt och sparka på bilar eller skrika på polisen utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag gick med för första gången i unive i juli 2021, sen dess har jag haft flera karaktärer, varit staff, eller trainee som det hette vid den tiden, haft flera jobb och skapat många roliga scenarion för allihopa. Jag har varit överintendent hos polisen i 2022 där jag jobbade i rollspelet i cirka 7 månader, om inte mer. Jag har även varit biträdande chef hos securitas runt 2021 och haft många roliga scenarion. Sen efter 2022 har jag mestadels inte spelat alls eller spelat på en annan server. Men nu vill jag komma tillbaks.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit staff samt under nästan hela mitt spelande varit servervakt och spelat började spela unive i sommaren 2021. Jag har varit överintendent hos polisen, kriminell och biträdande chef i securitas. Allting som jag skrivit är sant.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka