Accepterad Blurr | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blurr

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
-17
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? Blurr#3357

Ange ditt födelsedatum 12 September 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag kommer kunna vara aktiv ungefär 4 timmar om dagen, detta beror såklart på om jag har läxor osv.

Måndag: 17:00 - 21:00
✔️
tisdag: 17:00 - 21:00
✔️
onsdag: 17:00 - 21:00
✔️
torsdag: 17:00 - 21:00
✔️
fredag: 16:00 - 03:00
✔️
lördag: 11:00 - 03:00 egentligen hela dagen, men vissa tider tränar jag och pluggar osv.
✔️
söndag: 11:00 - 21:00 Beror också på om jag har aktiviteter eller läxor.

Dessa tider kan höjas eller minskas vissa dagar, det beror på om jag har lov eller aktiviteter osv.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har rp:at riktigt länge samt har varit servervakt i ca en månad nu och nu vill jag ta större del i unive och ta större ansvar för att göra unive till en bättre plats och en server med seriös och hög rp nivå. Jag har verkligen lagt ner mycket på unive, och jag känner att jag nu vill ta del i arbetet med att utveckla servern, driva den framåt och utveckla andras rp för att få en så bra rp nivå på servern, också för att nya spelare ska få en bra första intruduktion av rp:n på servern. och jag känner att jag kommit till den punkt när jag vill hjälpa utveckla andras rp för att uppnå riktigt bra rp på servern. Jag stötter på lallare på servern varje dag som bara spelar på unive för att förstöra, det är bara en sjukt låg nivå och förstör unives rp med otrolig mängd, om alla körde för att uppnå en riktigt seriös rp på servern hade unive sett helt anorlunda ut, om alla som inte hör hemma i gta rp inte fanns på servern hade unives rp varit på topp, det är ett mål alla staffs kan jobba för, och jag vill vara med att jobba mot det målet. Jag har varit med om att jag inte får hjälp så snabbt som jag önskat, med saker som forums relaterade grejer, discord grejer och ig grejer, jag vill hindra detta så att alla ska kunna få ett snabbt och effektivt svar eller snabb hjälp, så att de slipper vänta med att få sitt ärende besvarat. Ett mål jag har inom Unive är att bära rollen mod och bli ansvarig över ett område, hade jag velat bli servervakt ansvarig eftersom att jag tycker att jag har bra koll på vad en servervakt gör, men också för att jag märker att det är många servervakter som antingen abusar sin roll som servervakt genom att inte skickar in sina bans, om någon begått ett allvarligt brott och inte får de straff de förtjänar kommer de fortsätta att begår regelbrott. De flesta servervakter utför sitt arbete på ett bra och professionellt sätt, men det finns några som fortfarande inte skickar in bans eller inte tar vara på sin sv och inte heller bör ha den. det är alldeles för få servervakt-ansvariga och jag skulle väldigt gärna vara ansvarig i det området.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle komma med hårda återgärder mot de som verkligen inte hör hemma i gta rp, och försöka hjälpa de som inte har utvecklat sin rp tillräckligt mycket, och inte banna den första man hör säga ett ord ooc av misstag. Jag kommer försöka hjälpa de som försöker utveckla sin rp, och som faktiskt är seriös med sin rp. De som verkligen inte hör hemma i rp ska heller inte vara i rp. Jag hade även definitivt speccat mycket i de kriminella områderna så att alla håller en bra rp nivå eftersom att det är de kriminella som oftast begår regel brott och inte följer de kriminella reglerna. Jag hade även speccat på torget och piren mycket eftersom att det är där alla de nya spelarna håller till och som oftast har en riktigt låg rp nivå eller lallar och helt enkelt inte håller en hållbar rp nivå. Jag kommer inte banna för minsta lilla ooc ord, utan kommer ge en kick eller en kort bann, så att de lär sig i framtiden att hålla en bra rp nivå. Lite tid kommer jag ägna åt tickets och support ärenden och besvara frågor ock liknande i support rummen och tickets, jag kommer göra mitt bästa att spendera mycket tid åt dessa ärenden eftersom att det oftast är mycket folk i väntrum som väntar på att få hjälp på något sätt. Jag kommer också göra mitt bästa genom att ta så många /report eller /help som möjligt men ändå försöka lämna några åt de andra i staff teamet. En annan sak som jag kommer tillbringa tid åt är bann överklagningar och andra support ärenden på forumet så att folk får hjälp in game, discord och forumet. Jag kommer försöka mitt bästa att inte endast vara och specca och ta emot /report och liknande när det är mycket staffs som är aktiva med dem, ifall jag blir trainee kommer jag försöka balansera ut det lite så att jag inte alltid är ig och speccar utan kanske tar bannöverklagningar när det är många staffs inne, så att inte hela staff teamet är inne och speccar och ingen tar han om support ärenden eller ärenden på forumet och liknande.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 4/5 månader, på fivem har jag 571 timmar, och alla de timmar är spenderade på endast unive.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag är servervakt och har varit det ett bra tag, jag tycker även att jag skött mig bra som sv, jag skickar in alla bans, och jag har bannat och kickat för rätta anledningar. Jag har tagit återgärder med de som inte hör hemma i rp, jag har även inte bannat för minsta lilla, ifall någon råkar säga ett ord ooc kan jag ge de en kort svban så att de ta en pause från rp en stund för att tänka över misstaget och så att det ej gör om det, annars ger jag en snabb kick och ger de en varning, ifall jag hör att de fortsätter förlänger jag bannen så att de får en lite längre bann eftersom att de uppenbarligen inte lärt sig av en kick. Jag har även kollat mycket på staff arbete på twitch eller youtube, jag har lärt mig en del från att kolla på dem så att jag ser hur ni jobbar och hur staff rollen ska bäras.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/dv betyder att du tar bort bilen närmast dig.
/kick (ID) (Anledning).

/svban (ID) (anledning).

/revive (ID).

/noclip gör så att du kan speca och flyga runt.

/bring gör så att du kan teleportera nån till dig, t.ex ifall någon har moncler kläder kan du bringa spelaren till en klädaffär.

/freeze (ID) gör så att spelaren blir fryst och kan inte röra sig.

/setjob Du ger (ID) ett jobb.

/tpm du teleporterar till en markör på mappen.

/sqlunban du unbannar en spelare.

/spec (ID) du specar en spelare.

/goto (id) du teleporterar till en spelare.

/giveweapon du ger angivet ID ett vapen.

/announce du skickar ett meddelande som alla på servern kan se.

/sqlbanoffline du bannar en spelare som inte är online på servern.

/setperm du bestämmer hur mycket "makt" spelaren ska ha.

/sqlbanhistory du ser historiken för de som blivit bannade.

/unfreeze du gör så att en fryst spelare kan röra på sig igen.

/setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support, mod mm.

/givemoney du ger utvalt id en summa pengar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är väldigt erfaren inom rp och kan alla regler inom unives cummunity, jag är även ganska mogen för min ålder. Jag kan hantera stressiga situationer och bemöta alla jag pratar med eller hjälper på ett trevligt och väl bemötande sätt. Det skulle uppskattas om ni gav mig en ärlig chans att visa vad jag går för inom staff teamet. Jag kommer ge så mycket jag kan och lägga ner tid på staff relaterade uppgifter för att få ert förtroende. Jag har inte mycket erfarenhet när det gäller staff relaterat arbete, men jag kommer vara öppen för kritik och kommer göra mitt bästa för att lära mig och bli bättre.

Senast ändrad:
!bump

Mvh Blurr

[Servervakt]
------------------------

[Bolis]
------------------------

[Aktiv medlem]
------------------------

[DC: Blurr#3357]
------------------------

720ca5bb5a0a70ea0fb60e7db560c952.gif