Accepterad BlueEagle02 | Medlem ansökning (D.M5AN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlueEagle02

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? BlueEagle#0339

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Bob Beckenbauer är en människa med mycket livserfarenhet under hans än korta livstid. När Bob var nyfödd så lämnade hans far honom och hans bröder vilket har gjort så de hade ont om pengar vilket har gjort att Bob sedan ung jobbat flertal jobb. Bob har på grund utav detta haft ett driv att tjäna pengar, inte bara för att kunna hjälpa till i hemmet utan även för att kunna köpa de “nya skorna” eller telefonen alla snackade om. Allting började med tidningsbud, klippa gräsmattor och liknande små sysslor. Efter ett tag växte pengar suget för Bob och hans bröder vilket gjorde att de hamnade på fel sida lagen. Detta började med små saker som att inte betala skatt på deras små sidoaffärer men växte gradvis till bankrån, grova narkotikabrott och mord. Detta fungerade bra, de alla tjänade bra pengar, nästan lite för bra. Dessa pengar fick Bob att förstå att allt inte handlar om pengar och att han saknade närhet av människor, äkta relationer och inte de som kan köpas. En dag så åkte han dit, för ett mindre narkotikabrott vilket resulterade i fyra år fängelse efter straffrabatt och liknande. Dessa fyra år i fängelset förändrades hans perspektiv på livet, istället för att sträva efter pengar och materiella föremål så vart han mycket mer intresserad av relationer och att ge. Resultatet blev att han började jobba på en bilfirma i sin lokala stad, byggde en bättre relation med sina bröder. Efter att jobbat på denna bilfirma i ett antal år så hade Bob sparat tillräckligt mycket pengar för att kunna öppna sin egna bilfirma, vilken han senare valde att sälja av för att det tog för mycket tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som medlem på Unive så kommer inte jag vara den snåla personen som spelar för makt och pengar utan istället göra roliga saker med mina medspelare. Jag vill gärna hålla dra igång flera roliga scenarion som jag och andra arrangerar. Jag vill även bidra med en Rp som inte alltid gynnar mig men som bjuder andra spelare till en roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att hela tiden vinna ett scenario utan för att båda parterna ska tycka det är roligt.

Hur hittade du Unive? Via vänner som spelar på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka