Nekad Blue dragon | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198046982208/

Ditt Hex-ID: 1100001052b3040 (Hex)

Vad är din discord tagg? Blue dragon#1050

Vem var det som bannade dig? Minns inte

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag inte kan komma in på discord servern. men kommer in på fivem servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bara bannad sen kunde jag inte gå in på fivem servern eller på discord servern men nu kan jag gå in på fivem servern så vill bli unbannad från dc servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig för vet inte om att jag brytit mot någon regel. Jag kommer inte ihåg vad det är för fel jag gjorde så därför tycker jag att det var en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming,Slåss på gz och ooc ingame

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag skulle gjort annorlunda för kommer inte ihåg vad jag gjort för fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Isåfall att tänka efter innan jag gör något samt följa reglerna och lyssnar på staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka