Accepterad Really | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Really

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199847892863/

Ditt Hex-ID: steam:11000017082e77f

Vad är din discord tagg? 5really5

Vem var det som bannade dig? vet ej blev bara bannad

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-13 161713.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag spelade med fuskare, jag vet att det jag gjorde var fel och att jag inte anmälde in det dock så hände detta i april och jag har sen dess inte spelat på servern utan faktiskt lärt mig utav mitt misstag vet att det jag gjorde var fel och att i framtiden måste jag anmäla in spelare som fuskar. då fusk är bryter extremt mycket mot spel reglerna. och skadar servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade med en kompis och han vart bannad för fusk (han är unbannad nu) och sedan dagen efter när jag kommer hem från skolan så ser jag bara att jag inte är kvar i någon unive discord längre och är bannad för att undanhålla fuskare, är dock unbanand ingame nu och behöver bara bli unbannad på discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var rätt att ni banna mig för att jag inte anmälde in spelaren som fuska

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit banand för fearp och har inte gjort det efter det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag, hade kunnat anmäla in spelaren och inte alls spelat med honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att anmäla in fuskare och att inte spela med fuskare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka