Accepterad Blu3Zx | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blu3Zx

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198170985827

Ditt Hex-ID: steam:11000010c8f5563

Vad är din discord tagg? Blu3Zx#7246

Vem var det som bannade dig? Loco

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRp och OseriösRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte exakt men han tyckte det va fel av mig att slå polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade möte i Rondellen med 4 andra gäng och då i slutet på mötet kom då polisen och börjar störa oss några som deltog i mötet inklusive mig gick fram till Poliserna och bad dem först snällt att dra därifrån men dem lyssna inte så en från mitt gäng slog polisen (Vilket vi har fått tillåtelse att göra utav staffs när polisen är underbemannade) och då lede till att han blev gripen. Efter Den här Polisen hade satt personen i bilen så stod han helt själv med 2 andra kriminella runt han och jag satt i en bil, vi skulle försöka få ut han ur bilen, då bestämde jag att jag går ut ur min bil och försöker slå polisen medans en av dem andra som var där kunde öppna dörren så han som vart tagen kunde springa iväg. Jag slog 2 slag på polisen sen sprang jag och satte mig i min bil igen då jag såg att fler poliser sprang mot oss. 5min efter så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig då vi har fått tillåtelse av staffs att utföra saker mot Polisen när vi är många fler än dem i Rondellen och sen att tycker inte jag att det är värt en ban bara för att jag slog en polis 2 gånger med ett scenario bakom detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här 1 gång tidigare men då blev jag unbannad nån timme efter då den också vart delvis felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså hade ju kunnat välja att inte slå polisen men samtidigt väljer jag då att inte ens försöka hjälpa till att rädda en i gänget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja delvis tänka efter vart och i vilket läge jag utför detta mot polisen. Men som jag skrev innan vi har fått tillåtelse av staffs att utföra sake mot Polisen när dem kommer till rondellen och vi är många fler än dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut det gör jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka