Accepterad hasse1234 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Aro611

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hassenz.19 eller hassemm

Vem var det som bannade dig? Coldfaith

Bild på banmeddelande: 69CE256F-C59E-4B6C-8236-04613D210C3C.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad eftersom jag var i fängelset sedan när en polis håller up sinna händer så tar jag tillbaka mitt vapen som jag blev insatt för och tar det och skjuter polisen sedan gömmer jag han och skriver /me gömmer lik jag sedan fortsätter spela lite tills han kilen hoppar support på mig och då blev jag bannad för staffsen såg ju bara hans perspektiv och då antar jag att dom tycker det ser jävligt riggat ut men ja jag förstår dom ändå det var lite konstigt scenario så jag förstår min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja så jag var i grove rondellen i en bil och då börjar en polis bil köra efter oss kilen som rattar bilen kör iväg och han var inte så bra på att köra så det blir bara flera och flera polis bilar och då kommer jag o han på en plan att vi ska ner i grove rondellen igen och ta oss att springa ifrån dom så vi springer helt olika hål och jag sätter mig i en buske sedan efter ett tag så springer jag ut på vägen alla poliser ser mig och dom börjar skjuta o allt jag skjuter ner en polis och sedan tar dom mig jag dör sedan när jag kommer till liv igen så försöker jag springa men dom tasar mig och ja faller sedan tar dom mig till staion och ja sen så åker jag på en häkte jag får tillbaka mitt vapen skjuter polisen och ja där va vi

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja man kan ta detta på många olika sätt men den var inte felaktig om man frågar mig dock så spelade jag inom rpn men det tyckte verkligen inte staffsen vilket jag förstår eftersom dom såg bara hans perspektiv och ja då ser det ju väldigt konstigt ut eftersom ja jag skjuter han men jag fick inte förklara mig tillräkligt och då bannar dom mig för grov sunt för nuft vilket jag förstår jag skulle också gjort samma som dom om jag var i deras läge

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad för staff diss en gång och det var för jag sa till en staff som inte är staff längre att han gjorde inte sitt jobb bra vilket han inte gjorde den bannen var väldigt felaktig och det tycker jag fortfarande men ja så staff diss.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle forsätt rpn och inte skjutit polisen men dock tyckte jag att det skulle bli ett roligt scenario en fri taggning på mig själv liksom men ja det tyckte inte dom andra vilket jag förstår jag kommer inte göra detta igen och jag ber verkligen om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska skjuta poliser för det är sunt för nuft jag kommer inte göra detta igen jag ber om ursäkt jag har också lärt mig att inte ta vapnet framför en polis och skjuta han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka