Accepterad Bloxistar | Medlem ansökning [Ankisshhh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bloxistar

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam#4361

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svarte Apanista jag föddes i Stockholm,Rinkeby jag föddes upp jätte fattig och min pappa hade lämnat mig jag började med gänglivet när jag var 14 och nu vill jag bli en bättre person hitta jobb och sånt så därför behöver jag ett medborgarskap just nu är Svarte 22 år och vill kunna jobba. Mitt mål med livet är att få mycket pengar och min dröm bil så jag vill kunna jobba för den. få ett roligt jobb eller ett bil jobb för Svarte älskar bilar och har en väldigt bra kunskap om bilar så han vill lära sig mer. Svarte är också en pratglad person som gillar att prata med folk och bara lära känna folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag får whitelist så är det större chans att få flera jobb vilket gör att man tjänar lite mera pengar och man kan hjälpa folket mer för att om det är dåligt med personal så kan jag jobba där och då hjälper jag medborgarna och jag kan gö servern bättre för att jag kan göra jobben mer aktiva och kan lära folk mera.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska rpa för mig själv utan för andra också.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade mig servern

Tillbaka