Accepterad Bloxistar | Ban Överklagan [Moez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bloxistar

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bloxistar/

Ditt Hex-ID: 11000011c1ea8a9

Vad är din discord tagg? Liam#4361

Vem var det som bannade dig? Hellcat

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-11 201547.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog mot en kille som slog mig ett par gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa till en kille att sluta följa efter mig och min kompis eftersom han hade gjort det i typ 1 timme och 30 minuter och det började bli ganska jobbigt att se han hela tiden så vi stannade och sa till han att han skulle sluta följa efter oss och det gjorde han inte sen så slog han mig så att jag ramlade sen stampade han sen gick jag upp och slog sönder han istället sen så tog min kompis in han i sjukhuset sen sa vi att han skulle sluta följa efter oss men han är ju dement eller nått sen valde vi att dra till reservnyckel stället så vi tog min kompis bil och drog dit sen så följde han efter oss med en bil när jag hoppa ut så körde han rakt in i mig min kompis clippa det så det kan jag visa sen så sprang han iväg och vi sprang efter sen så klättra han upp för ett hustak och när jag kom upp så slog mig och stampa mig men sen så missade han då kom jag upp med mitt baseball trä och slog han 1 gång sen stampa jag han och han va låg och dog snabbt sen tog vi han till sjukhuset igen sen när han kom ut så följde han efter oss igen och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att den var felaktig för att adminen som banna mig vet inte hela historian om allt han gjorde och han slutade aldrig när vi varnade han typ 10 gånger och han sluta aldrig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förut av krim utan krim och jag visste inte alls att man inte fick ha kniv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för jag kanske kunde ha tagit det lite lugnare men jag tappade tålamodet för att han aldrig lyssna på oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kanske ta det lite lugnare men han sluta aldrig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka