Nekad blobbgold | Ban överklagan [Skurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

blobbgold

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/billyboj123/

Ditt Hex-ID: 11000013d3d553b

Vad är din discord tagg? Anton#9893

Vem var det som bannade dig? Lil nosen

Hur lång tid var din ban? det är en permanent ban för jag jag "stream snipa" det var inte meningen jag ville bara sälja min bil jag är ledsen om jag gjort något det var inte meningen.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag streamsnipade cosmo, han sa att han ville köpa en bil och då sa jag om han ville ha den men då så blev jag permanent bannad det var inte meningen tycker om cosmo sorry för allt kan jag få en till chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. cosmo_bt stog vid en mack och jag frågade om han ville ha bil för han sa i liven att han ville köpa en och då gav jag honom ett offer och han bara permanent banna mig eller var det en annan staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tror på båda sätt men asså själv tror jag att det var en felaktig jag menade inget illa, ville bara sälja bil menade absolut inte det tror det var en felaktig för att jag ville bara sälja bil och då trodde dom jag streamsnipade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag började unive roleplay så fick jag en ban pågrund av powergaming och 2 veckor senare ungefär fick jag samma typ av ban och det har jag lärt mig av och vet att man inte ska göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag skulle inte kunna göra nått annorlunda i just det scenariot, men jag är sorry för de jag gjort var inte meningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? har lärt mig att inte streamsnipa och låta cosmo vara, var riktigt dumt av mig har lärt mig tack <3

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

//Skurken

Trainee

Skurken#4317

Öppen PM

Unive Staff Team

giphy.gif

Tillbaka