Nekad BLN | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BLN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? josef jalle

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2005

Berätta om din karaktär. Josef Jalur är en karaktär med ett unikt namn som sticker ut. Han är en man i sina tidiga 30-tal, född och uppvuxen i en liten by vid namn dalhelm. Josef kommer från en familj av fiskare och har alltid haft en stark anknytning till havet.

Josef är en känslosam person som ofta reflekterar över livets djupare mening. Han bär på en sorg över att ha förlorat sin far i en båtolycka när han var ung, vilket har format hans syn på livet och relationer.

När det gäller intressen älskar Josef att måla. Han spenderar timmar vid stranden och låter inspirationen från vågornas rörelser guida hans pensel. Målandet ger honom en känsla av frid och frihet som han inte hittar någon annanstans

han har ochså varit grovt kriminell i sit förra liv men just nu har de mildats ner lite

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat på flertal servar inna och alla runt om mig älsakr min rp jag är en vuxen man så jag vet som vad är rätt fel jag älksar att rpa det har blivit en vardagh för mig nu så jag trot jag kan bidra rätt bra till denna servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska gå i ooc utan andledning eller ta information från ooc för att de sak bara rätt vist

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? bara att jag är glad att börjq spela på unive igen

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka