Accepterad Blizzdy | Whitelist ansökning[valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blizzdy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Blizzdy

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198054959698/

Vad är ditt namn i verkligheten? Schain

Vad är ditt discord namn? Blizzdy

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Nilsson. Han är 21 år gammal och är uppväxt i Malmö. Han får sina cash svart, mest från
droger mm. Han hänger även med kriminella, och ska gå med i ett gäng. På fritiden brukar han drifta runt och jobba, . Han har jobbat som gastillverkare. Abdi är en liten spridd person, men så som du behandlar han, behandlar han dig.

Varför ska just du bli whitelistad? Det är väl att jag kört på ganska många server och har ett antal timmar på Fivem samt bra upplevelse med riktigt rp. Sen så har jag och några kompisar even haft 2 server som inte gick så bra och där med byte till andra server där det var whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad på den här server för den ser väldigt bra ut det är trevliga och roliga människor och mycket rp också det är bra staff och discorden har bra respons om man frågar en staff dom svarar typ på en gång bra polis och bra ambulans

Hur många timmar har du på FiveM? 57 h

Hur hittade du Multistaden? Många av mina vänner spelar på denna severn och rekommenderade denna till mig. Även att jag inte hade andra svenska servers att spela.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har! Men det var när jag först började spela fiveM men jag har börjat läsa regler på serverna innan jag börjar spela.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, Jag spelar lite MostWanted RP men inte lika ofta nu när jag upptäckte multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka