- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1329657151987126274
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag satt i en bil med en polare. de börjar typ pitta in i mig lite och sedan så kör ja längst en kant o de börjar boxa in i mig, ja väljer ju då o "vänja" om mitt liv så ja tar ju chansen för att köra där ifrån o ner i vattnet för att kunna ta mig där ifrån och kanske få en chans att leva!
Varför anser du att åtgärden var felaktig? ja tycker att den var ändå giltig samt felaktigt de som ja tycker var felaktigt var att ja inte "brydde mig om mitt liv/ fearrp" de var ju då att ja körde ner i vattnet och de gjorde jag för att försöka ta mig där ifrån för att skydda mig själv. IRL så hade jag absolut kört ner i vattnet för att försöka ta mig där ifrån. men förstår ändå staffsen´s syn på detta! de ser absolut inte bra ut att man bara kör ner i vattnet direkt utan att ens prata med dem eller så. men ja skulle be om en chans att verkligen visa att ja kan bete mig!
Har du bevis som stödjer din överklagan? Här är clipsen jag fick se https://medal.tv/games/gta-v/clips/mXkv7C1n1SeN-PQpd?invite=cr-MSwzZ2UsNDUwNzIzOTg3
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1329657151987126274
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag satt i en bil med en polare. de börjar typ pitta in i mig lite och sedan så kör ja längst en kant o de börjar boxa in i mig, ja väljer ju då o "vänja" om mitt liv så ja tar ju chansen för att köra där ifrån o ner i vattnet för att kunna ta mig där ifrån och kanske få en chans att leva!
Varför anser du att åtgärden var felaktig? ja tycker att den var ändå giltig samt felaktigt de som ja tycker var felaktigt var att ja inte "brydde mig om mitt liv/ fearrp" de var ju då att ja körde ner i vattnet och de gjorde jag för att försöka ta mig där ifrån för att skydda mig själv. IRL så hade jag absolut kört ner i vattnet för att försöka ta mig där ifrån. men förstår ändå staffsen´s syn på detta! de ser absolut inte bra ut att man bara kör ner i vattnet direkt utan att ens prata med dem eller så. men ja skulle be om en chans att verkligen visa att ja kan bete mig!
Har du bevis som stödjer din överklagan? Här är clipsen jag fick se https://medal.tv/games/gta-v/clips/mXkv7C1n1SeN-PQpd?invite=cr-MSwzZ2UsNDUwNzIzOTg3
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja