Nekad BLITZKING488X | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BLITZKING488X

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: hittar inte sök på BLITZKING488 bara

Ditt Hex-ID: 76561199055929851

Vad är din discord tagg? BLITZKING488#5224

Vem var det som bannade dig? quirks303

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 22timmar 43min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Fail rp ~Quirkz303. Återstår: 6 dagar 22 timmar 43 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att en olycka där ngn bugga in i min bil så de såg ut som om jag körde över honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren i min pickup och sen var de nån som kalla mig turkbackslick och då så klev han in i min bil för den e buggad så han gick genom den och fasna då försökte jag köra bort men då så såg de ut som om jag körde över honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag inte ville köra över honom utan de var en olycka när jag ville sticka och inte pallade rp bråka så

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara åkt därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att sticka så inte sånna här olyckor sker igen

Har du läst våra regler? Ja

Hej! BLITZKING488X,

Du får gärna utveckla lite på några delar,

Med vänliga häslningar,

Bosse - support
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka