Nekad Blitz | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blitz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Blitz / realblit

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Ivanovic. Sebastian gillar bilar han är 25 år gammal. Sebastian vill bli polis och rädda värden från dem kriminella och vill sätta där dem ska vara. När han ansökte så blev han nervös om han skulle bli godkänd eller nekad. Om han blev godkänd så skulle han bli jätteglad och skulle göra vad som för att bli upphöjd och visa hur bra han är i kåren till rikspolischefen. Men om han blev nekad så skulle Sebastian vara jättearg på Polismyndigheten och så skulle han börja med droger och gå med gäng och få vapen säljer droger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst rp. Roliga senarion. En bra polis rp nivå. En bra kriminell rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man vinner i ett senario och att man inte vinner i ett senario så båda hade kul i senariot. Och att man vann och inte vann den andra killen vann.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp: Du ska rp som det var ditt liv dig själv irl. Om någon har ett vapen riktat mot ditt huvud så ska du rpa som det är ditt irl liv. Meta gameing: du pratar med din kompis och han säger att han är död i röda garaget och säger att du ska komma och hjälpa honom ta honom till sjukhuset. Det är ju inte rp som du skulle göra irl?? En död människa kan inte prata med dig om han var död?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mörk rädd🥸

Nekad.
Anledning:
Skriv lite mer om hur din bakgrund/uppväxt var i "Berätta om din karaktär." och utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka