Nekad Blitz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blitz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Blitz / realblit

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Ivanovic. Han är 25 år gammal han vill känna sig runt stan och börja känna folk som känner folk så om han är i fara så kommer dem och hjälper Sebastian. Om inte det går bra så kommer han gå i träning skola hos polisen och börja vara en polis i några månader och sen kanske få en upphöjning hos polis yrket. Senare så när jag är så högt uppsatt så kommer jag gå i FRI skola och så jag kan storma dem stora kriminella gängen som har mycket kriminella vapen / droger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan blidra en seriös rp nivå! Massa bra senarios med dem andra folk och ha en bra tid på Unive Roleplay. Jag kommer också vara en chill snäll polis som vill känna dem nya personerna inne på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp: Innebär att du inte värnar om ditt liv. T.ex: Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har mycket erfaranheter inom Rollspel RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jo jag gillar polis serier så det är därför jag vill bli polis i Unive Roleplay!

Nekad. Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du annonserar även en annan server.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka