Accepterad Blezzz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blezzz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198262502900/

Ditt Hex-ID: steam:11000011203c5f4

Vad är din discord tagg? real_blezzz

Vem var det som bannade dig? Samme

Bild på banmeddelande: OIP.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Samme valde att banna mig på grund av att jag gjorde fel på en bilfirma affär! Jag erkänner att jag gjorde felet och när vi satt i support så ångrade att jag gjorde det! Men detta är mitt fel och jag borde inte ha irriterat honom men som tur har jag lyssnat på samme och jag är väldigt tacksam att han inte tog större åtgärder och var snäll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så var jag i inquisiter och jobbade men så drog jag support och hade ett ärende som fick mig att fatta vad jag gjorde fel och att inte göra det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det misstaget kommer inte att ske igen! Jag kommer jobba mitt bästa för att förbättra mitt misstag och ångrar varje sekund av clippet jag såg. Hoppas ni kan ge mig en till chans då jag har tänkt över det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vdm, Staff diss, och krim utan krim! Alla tre lärde jag mig av!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Snackat snällt med honom och bett honom att snacka med respektfullt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Absolut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka