Nekad blex | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blex

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 527 — Övrigt
Anledning: Montage.
Personal: Momo
Datum: 2026-01-28
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag råkade publicera ett montage via ett konto som tidigare blivit avstängt på YouTube, utan att tänka på konsekvenserna. Det var ett misstag från min sida, och jag insåg först i efterhand att det kunde skapa problem

Tar du ansvar för det som hände? ja

Vad har du lärt dig sedan dess? ja

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag råkade publicera ett montage via ett konto som tidigare blivit avstängt på YouTube, utan att tänka på konsekvenserna. Det var ett misstag från min sida, och jag inser i efterhand att jag borde ha varit mer noggrann och följt reglerna bättre.
Jag skulle verkligen uppskatta en till chans på Unive Rollspel. Sedan händelsen har jag reflekterat över vad som gick fel och jag är beredd att ta fullt ansvar för mina handlingar. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer att se till att det inte händer igen.
Jag har alltid tyckt om communityn och vill fortsätta bidra på ett positivt sätt. Om jag får komma tillbaka kommer jag att följa alla regler noggrant, visa respekt mot andra spelare och bidra till en bra upplevelse för alla. Jag hoppas att ni kan se detta som ett ärligt misstag och ge mig möjligheten att bevisa att jag kan sköta mig framöver

Har du bevis som stödjer din överklagan? tyvär it

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka