Inaktuell blex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

blex

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kuba

Ditt discordnamn: Blex30

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? eftersom jag kombinerar lugn, ansvar och ett genuint intresse för att skapa en bra spelupplevelse för alla. Jag har lätt för att hålla mig objektiv, även i stressiga situationer, och jag tar alltid tid att lyssna på båda sidor innan jag fattar beslut. Jag är van vid att följa regler, förklara dem på ett tydligt sätt och hjälpa spelare som antingen är nya eller har frågor om servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt är bra med den är inte så mycket social rp på unive

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Gör mycket sociala grejer som events eller olika slag av bilträfar

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man håller sig lugn, är lika bra mot båda parterna

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Skola, hem äta staff jobb, träning hem unive jobb,plugga

Hur länge har du spelat på Unive? ca 6-8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på unive förut

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Tillbaka