Antagen blex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blex

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kuba

Ditt discordnamn: blex30

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag gillar att hjälpa andra och vill att servern ska vara en bra plats för alla spelare. Jag är aktiv, trevlig och försöker alltid lösa problem på ett lugnt och rättvist sätt. Jag tycker om RP och vill att alla ska ha en rolig och trygg upplevelse på servern. Jag följer reglerna och vill gärna vara med och se till att andra också gör det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt är ganska bra men. Inom krim rp så är det jätte mycket skottlosningar och jag tycker att dom borde minskas

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om det uppstår ett problem på servern, till exempel att någon bryter mot reglerna eller stör RP, så skulle jag först försöka lugna ner situationen och prata med personerna som är inblandade. Jag skulle samla in information och be om klipp om det behövs.
Sedan skulle jag ta hjälp av andra i Staff-teamet för att diskutera vad som är rätt att göra, så vi kan fatta ett beslut tillsammans. Det är viktigt att vi i Staff-teamet samarbetar och kommunicerar bra, så att vi alltid är rättvisa och följer serverns regler.
Målet är att lösa problemet på ett lugnt och professionellt sätt, så alla känner att de blivit lyssnade och att servern förblir trygg och rolig för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder att man är lugn, respektfull och rättvis, oavsett vad som händer. Man lyssnar på båda sidor i en konflikt, följer reglerna och tar inte parti. Det är också viktigt att man inte låter sina egna känslor ta över, utan att man alltid försöker hitta en lösning som är bra för servern.
För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt, eftersom jag representerar servern när jag är staff. Om jag beter mig dåligt eller orättvist så påverkar det hela serverns rykte. Jag vill att spelare ska känna att de kan lita på mig och att jag gör mitt bästa för att hjälpa till på ett bra sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tycker det är viktigt att ha en bra balans mellan staff-arbete, mitt privata liv och min RP. Jag planerar att vara aktiv som staff när jag har tid och ork, men också se till att inte ta på mig för mycket så det påverkar mitt privatliv negativt.
Jag kommer sätta upp tider då jag fokuserar mer på staff-uppgifter, och andra tider då jag bara spelar RP för att kunna koppla av. Om jag någon gång känner att jag har mycket i mitt privatliv, kommer jag säga till i tid så att teamet vet.
På det sättet kan jag göra ett bra jobb som staff utan att bli stressad, och fortfarande njuta av både RP och livet utanför spelet.

Hur länge har du spelat på Unive? på unive har jag spelat i typ 1 månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event jag tycket att det är för mycket som händer på events.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka