Nekad blev avstängd i 4 dagar av ett fel som jag inte gjorde [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danilo p

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
hej jag blev nyss bannad från eran rollplay server och vet inte riktigt vad jag gjorde fel det gick till såhär att jag hade snott en bil av en kille då blev jag stannad av polisen efter jag klev ut ur bilen jag hade snott och pratade med polisen då kom dem jag hade snott blien av och sa att jag hade stulit den men då hoppade jag in i den stulna bilen och körde iväg då blev det en polisjakt poliserna jagade mig och jag krockade och flög ut ur bilen jag låtsades som om jag va skadad men polisen hade inte sätt mig för jag flög ganska långt hade inte bälte på mig då och hamnade på andra sidan vägen och med tanke på att polisen inte hade hunnit ikapp mig utan dem var ganska långt bord och då antar jag att dem säkert trodde att jag hade sprungit iväg vilken i rollplay, riktiga livet skulle inte detta fungerat och då blev jag bannad. om jag nu gjort något fel så ber jag hemskt mycket om ursäkt och skulle jätte gärna vilja att ni kunde ta bort den bannen på 4 dagar och istället ge mig en varning för visste inte om det isåfall har även läst reglerna. tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka