Accepterad bleex99 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bleex99

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? blex5315

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: blex bingbong 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? respekt full, hjälpsam, driftig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: blex, 25 år gammal har haft en normal upp växt. inte så mycket har hänt i mitt liv förutom den dagen jag blev 23 år gammal så bestämde jag mig för att bli rik och jag hade gjort vad som helst för att nå mitt mål i livet. och i framtiden vill jag sträva för att bli den rikaste i staden!! men på rätt sätt och respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra med en rolig och seriös RP i denna staden. och med respekt och så klart alltid vara hjälpsam. och ge alla ett gått skratt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så alla kan ha kul och inte bara dina vänner/du. och inte spela för att vinna alla scenarion!! eller vara en dålig förlorare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming, RDM,VDM,COPBAIT

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? bra RP och håller mig alltid till min roll.

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka