Nekad samdeger57 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samdeger57

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? sam_d2012

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengan Karlsson 25år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född i Karlstad, och han drömmer om att bli rik en dag och kunna köpa en fin villa att bo i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel, samtidigt som jag visar respekt för andra spelare och följer serverns regler. Jag gillar att skapa roliga och intressanta scenarion som gör upplevelsen bättre för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du gör något som hjälper den andra sidan mer än dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism/nazism: inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet kön. Personangrepp: undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka