Ej Antagen blazed1ontop | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blazed1ontop

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? blazed1ontop

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill göra andra icke medborgare i servern att kunna få chans att rpa i jobb och vill även se hur de agerar när de har fått sin test medlem/medlem och se om de förtjänar sitt medlem. Jag vill även få bort de som inte kan rpa som medlem så att göra unive ett bra rp server.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är aktiv och kan även göra servern bättre genom att neka/acceptera ansökningar, hjälpa ingame och vara noggrann med reglerna innan jag tar min beslut. Jag även agerar professionell och har även respekt till våra spelare. Jag kan hantera min stress jätte enkelt (stressar sällan) och har även erfarenheter om detta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska bemöta andra med respekt och hänsyn för du har makten och du måste agera professionell. Din makt betyder inte att du ska leka den du styr utan att jag ska vara professionell och ha respekt mot varenda spelare som finns även om de är icke medlemmar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att när man är test medlem/medlem ska man bete sig i en rp server, inte sitta och lalla för lallandet brukar va ooc, otrevlig, slåss i allmän plats bara för leka den ''coolingen'' och sen att de gör så här när de själv vet om reglerna det kan man inte förstå. När man är Medlem så kan man kunna grundreglerna, hur man beter sig och bara du ser andra lalla betyder inte att du ska göra samma sak. Utan följ reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna alla grundreglerna, kunna veta vad skillnaden är mellan powergaming och metagaming är och kunna även vara trevlig och ha en bra rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Just nu, Muntlig intervjun. Det har blivit alldeles för många klagomål på alla MA för de inte tar de och de kommer jag fokusera på just nu så att alla sluta taggar oss MA.

Hur ser din aktivitetet ut? veckodagar 1-2 timmar, lov 4-5 timmar och helger 2-3 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det är allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka