Nekad blaze1221 | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaze1221

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliwer

Vad är ditt discord namn? blaze#6766

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2008

Berätta om din karaktär. Olof Svensson är en 26-årig man vars liv har präglats av att försöka navigera mellan två världar: den kriminella världen som hans far var en del av och den lagliga världen som samhället förväntar sig att han ska anpassa sig till. Sedan han var ung har Olof känt en stark dragning mot den livsstil och spänning som hans far verkade leva. Han har alltid strävat efter att imponera på sin far och följa i hans fotspår, fastän han också varit medveten om de faror och konsekvenser som kan följa med ett liv i kriminalitet.

Som ung spenderade Olof mycket tid med sin far och hans kriminella vänner, vilket gav honom en inblick i den mörka sidan av tillvaron men också en känsla av gemenskap och äventyr som han saknade i sitt vanliga liv. Trots att han såg de negativa konsekvenserna av sin fars val, blev Olof fascinerad av den snabba pengen och den spänning som följde med att leva utanför lagens råmärken.

Men med åren har Olof börjat inse att hans drömmar om att bli som sin far kan leda honom till en destruktiv väg. Han har börjat ifrågasätta sitt tidigare idealiserande av kriminaliteten och strävar nu efter att hitta en mening och identitet som inte enbart är baserad på sin fars handlingar. Samtidigt kämpar han med att bryta sig loss från den kriminella miljön och skapa en ny väg för sig själv.

Olof står inför en inre konflikt mellan att följa sina drömmar och att göra det rätta. Han vet att hans val kommer att påverka inte bara honom själv utan också de människor som han bryr sig om. Trots de svårigheter och de moraliska dilemman som han står inför, har Olof en stark vilja att hitta sin egen väg och forma sitt eget öde, oavsett vilka hinder som må vara i hans väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög och bra rollspel och jag kommer att skapa många scenarion som är roliga för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att du ska vinna ett scenario t.ex om jag blir jagad av en polis efter att jag har rånat en bank så kanske jag inte tar några tråkiga vägar utan jag tar svåra vägar men försöker så att poliserna kan hänga efter. Sen kanske jag krashar med flit så att polisen tar mig så att dem vinner scenariot istället för mig. Alltså att man ska spela för att din motståndare ska vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metagaming: att du använder information som din karaktär inte vet om. sunt förnuft: är att man ska spela likadant i rp som om de vore verklighet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite jag har spelat på snöstaden rätt länge men lär mig snabbt, och på night roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktiskt inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka