Accepterad BlasT | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Ervin

Ditt discordnamn: blast163

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff för att jag vill kunna hjälpa communityt med att växa ännu mer, Jag vill kunna hjälpa folk som behöver hjälp utan att behöva sitta och vänta på en staff medlem att dra in dom i support. Jag vill att allt ska hända snabbt och bra. Jag tycker jag borde bli staff för att jag har varit de innan och jag vet hur allt fungerar, Jag har tiden som behövs för att göra bättre förbättringar inom serverns gång. Sedan tycker jag också att jag borde bli staff just för att jag är jag, Är det mina vänner som har begått regelbrott så kommer jag inte vara partisk, rätt ska vara rätt och det har jag lärt mig genom mina tider som staff innan. Det spelar ingen roll vilka det är som gör regelbrotten, Om det är en vanlig spelare eller om det är min bästa vän. Det är för serverns bästa och vi vill hålla servern från så mycke regelbrott som möjligt, Jag kommer även vara aktiv inom support och ingame, Behövs det hjälp så kommer jag försöka vara där så mycket som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det som fungerar dåligast just nu är nog supporten på servern, Ibland kan det hända att folk kan sitta och vänta en hel del då o då. Det hade jag velat hjälpa till med som mest iallafall, för allt annat känner jag funkar utmärkt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att fler kan sitta i support samtalen och vara redo att dra in folk när dom ser folk sätta sig och vänta på att bli indragen. Det behövs max 3-5 personer för att det ska gå utan problem.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att agera professionellt är att inte vara partisk, Inte skämta inom support kanalerna, Ta allt seriöst och försöka hjälpa folk på bästa sätt. Jag tycker det agera professionellt är viktigt, Ser spelarna att staffsen inte är seriösa mot spelarna kan det börja hända en massa klagomål, Vilket kommer komma oavsett vad men. Jag känner att vara professionell inom staff arbetet är jätte viktigt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv runt 3-5 timmar varje dag beroende på hur jag jobbar med mitt vanliga jobb.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen sent på 2020 tills nu, Varit lite on och off dock.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på denna server sen innan så jag hade väll sagt att jag har ett par erfarenheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tänker att dessa områden kommer passa mig som bäst då jag kan lite mer om dessa områden än donation och servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka