Nekad Blanco Län | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco Län

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484350377/

Ditt Hex-ID: 11000015ad7afa9

Vad är din discord tagg? blanco.bre

Vem var det som bannade dig? KevinChang

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-09 235945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom ja skjöt mot en bil vid ikea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade jagat en bil ända från Tequila bar deras bild gick sönder och det blev en skottlossning men dom hann att skicka en gps och eftersom en i vårat gäng varit med dom innan så var han med i deras grupp och fick själva gps han sa till alla oss att vara redo ifall de kommer så vi ej dör. Vi rör oss mot ikea som är typ 20m ifrån skottlossning så vi kan byta bil men när vi väll ska byta bil så kommer deras bild där på motorvägen då säger en utav oss det är dom det är dom jag väljer då att skjuta eftersom att jag inte vet ifall dom ska skjuta oss kidnappa oss vet bara att vi har krigat väldig mycket emot dom idag. Jag dödar en utav dom och vi kidnappar resten utav de som levde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig bann men samtidigt så visste jag ej ifall dom ska döda oss eller vad de skulle göra eftersom det precis var en skottlossning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vart bannad för fearp och har lärt mig att ej göra om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skjuta och istället gå fram å försöka prata ut det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att prata ist för att skjuta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka