Nekad Blanco | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blanco

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199391983267/home/

Ditt Hex-ID: steam:1100001555646a3

Vad är din discord tagg? Blanco#5378

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att bannad mig eftersom jag c loggade, jag säger verkligen inte att det är en felkatig ban utan ajag försåtr morre till 100% att han valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en Kolega patrullerade vid mirror park när det kom 4st bilar fram till oss och försökta boxa in oss men vi körde snabbt där ifrån sedan så kör vi ut till motor vägen och blir pittade i 400 km/h sedan när vi blev pittade av de så kommer de fram till mig och kolegan som körde bilen, Kolegan väljer att c logga och då säger han till mig att också göra de, då så dum jag är så lyssnar jag på honom och jag gör det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEJ Absolut inte felaktig men skulle gärna gärna vilja ha en till chans ber hemst mycket om ursäkt gör vad som för att bli unbannad finns ingen server som är som unive ber verkligen om utsäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina gamla bans är mesta dels sv bans fast typ 1 är bann för mild pwg och efter det så har jag aldrig pwg och följt alla regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte lyssnat på min kolega

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska lyssna på andra som säger till mig att göra fel eller som säger till mig att bryta mot regelrna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka