Nekad Blaffsen | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blaffsen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Blaffsen

Ditt Hex-ID: 110000113272e67

Vad är din discord tagg? Blaffsen#0852

Vem var det som bannade dig? Amo

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail RP och PWG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick sprang iväg från en polis som riktade mot mig. Han sa tydligen "Spring inte annars skuter jag" Detta hörde inte jag för att min voicechat inte funkade. Jag skrev detta OOC. Och eftersom han inte lade handbojor på mig så sprang jag därifrån. Detta blev ett stort missförstånd och kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen stormade in i huset efter att min vän hade försökt förklara för polisen att det var hans hus även fast det inte var det. Han skulle då hjälpa mig med rånet genom att säga att det var hans hus och lura polisen och säga att han inte hade sett någon gå in. Polisen sket då i det och valde att inte tro på det. Polisen stormade då in i huset och riktade mot mig. Polisen ska då ha sagt "Spring inte annars skuter jag" Min voicechat funkade inte och jag skrev det i lokal OOC. Han lade inte handbojor på mig så jag tog min chans att springa därifrån. Jag hoppade då in i min kompis bil och han började avfyra skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel men det var ett dåligt sammanhang att min voicechat inte funkade. Detta ändrade helt på scenariot och det hade inte spelat ut som det gjorde om jag visste att min voicechat inte funkade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika grejjer men många av dem var för ett längre tag sedan. En av de större jag kommer ihåg var "kvinnoförnedring" men detta var bara ett större missförstånd och jag blev unbannad från detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha stannat på polisen och inte sprungit. Jag och min kompis skulle RPa på att det var hans hus och jag fuckade upp genom att springa. Detta förstörde hela scenariot och kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja detta kommer aldrig att ske igen. Jag förstår till 100% vad jag har gjort fel och kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kommer att sänka din ban till 2 dagar men du kommer fortfarande bära på din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka