Nekad Bladisch | Blacklist Överklagan [Erbjudande]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bladisch

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag använde fusk som var ESP. Jag erkände i samband med min ban att jag använde fusk för att vara ärlig för att ni ska kunna lita på mig. Just då när jag blev bannad hade jag varit borta i några veckor utomlands och fick upp på mobilen att jag vart bannad osv. Men innan det hade jag fusk och jag har sett bevis på min ban och varför staffs bannade mig.

Tar du ansvar för det som hände? Självklart tar jag ansvar till det som hände. Det var ingen annans fel absolut inte. Allt var mitt ansvar och tar nu i efterhand även ansvar för det som har skett. Eftersom det var snart ett år sen som jag blev bannad så har jag tänkt länge och lärt mig av mitt misstag. Jag kommer verkliugen inte göra om det och kommer ta ansvar på alla sätt och vis om jag skulle bli unbannad.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det verkligen inte lönar sig att använda sig av fusk eller att överhuvudtaget bryta mot regler eftersom det resulterar i stora konsekvenser som en sånhär ban. Det är inte roligt att inte kunna gå in på servern när alla äns vänner spelar och man själv sitter och är permanent bannad. Jag vill verkligen komma tillbaka och köra på Unive och denna gången absolut helt enligt reglerna.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att alla förtjänar en andra chans för att man ska kunna bevisa att man lärt sig av sina misstag och kan bygga upp ett förtroende för att inte samma sak ska ske igen. Om jag skulle bli unbannad skulle jag göra allt för att bygga upp ett förtroende till servern igen och förhålla mig till reglerna hela tiden. Alltid tänka före en handling för att se om det är rätt eller fel.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej jag har inga bevis kvar från min ban.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller|

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
/ Elias

Varsågod

Detta är slutgiltigt. Går du med på en unban som Elias skrev för 1990kr eller så kommer denna att nekas.

Detta är slutgiltigt. Går du med på en unban som Elias skrev för 1990kr eller så kommer denna att nekas.
ja nej jag fattar det men jag vill bara ha beviset på min ban, jag förhandlar inte? Det enda jag fråga var om beviset till min ban?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka