Accepterad blacky415. | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blacky415.

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Vad är ditt discord namn? blacky415.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: patrik patte 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? envis,sträng och unik. han är envis eftersom om han vill en sak så vill han det han kommer inte ändra sig ifall nån annan säger till honom. sträng han är hård på saken han böjer sig inte för någon och unik han är som han är och har sina egna intressen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: patrik patte är en 22 årig man som varit en unge en gång i tiden. han hade det inte tufft men inte enkelt helt. Han tyckte om fotboll och hade intressen bollsporter. Senare i tiden så hamnade han i en fotbollsakademi innan en incident skedde som orsakade hela hans karriär. Patrik var besviken, han hade hoppat ut ur skolan, satsat på fotboll, allt för att han skulle bli proffs. Han tänkte istället att satsa på jobb, mekaniker hos hans farsa. han jobbade dag in dag ut, tjänade ihop pengar och arbetade. han har planer i framtiden att äga sin egna bilfirma som han vill nämna Pattes bilfix. Han hoppas att bli internationell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidra med en bra rp och nu när jag inte har rp på ett tag så ser jag flera möjligheter att kunna utveckla min rp nivå. jag kommer bidra med en god lagnings rp då jag tycker det är roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda partnerna ska ha roligt under ett socialt scenario och att det inte spelar roll ifall man vinner så länge det blir bra i slutändan. Ofta att man spelar för sin egna vinning ifall man spelar för powergaming 2 vilket inte är tillåtet. Man ska se till så att den andra parten även kan vinna ett scenario, man behöver inte vara bäst, smart och på top i alla scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har blivit bannad för olika saker men precis kommit tillbaka från en 2 års ban jag kommer it repetera nått av detta igen jag kommer spela för alla ska ha roligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är att man dödar nån utan anledning eller slår nån utan anledning nlr innebär att man it ska komma ihåg scenariot man dog i och lite tidigare metagaming är att man tar info från discord och använder det ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit bannad i över två år och äntligen fått chansen och komma tillbaka till unive

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka