Nekad Blacky100. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cognac.spillaaa

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? Bannade konton
1.SST.

unknownuser56939249952532 (Ändrat namn)

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 215738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 blanda ihop mig med blacky415 som spoofar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sup på ett alt konto och blev bannad från ingenstans senare fick jag reda på att 320 trodde jag spoofa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det som står på min ban bild "blackad spelare,spoofar" stämmer verkligen inte, har aldrig spoofat och jag ser ingen mening med det när jag ej är bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En hel del, dumma misstag som jag ångrar nu i efterhand.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt har ej spoofat 320 blanda ihop mig med någon annan. Hur är det rättvisst att jag tar skiten(ban) för något TOTAL IDIOTISKT och som jag ej stöttar på något sätt varför ska jag ta en ban för en idiot på vilket sätt är det rättvisst?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Hur är det rättvisst att jag tar skiten(ban) för något TOTAL IDIOTISKT och som jag ej stöttar på något sätt varför ska jag ta en ban för en idiot på vilket sätt är det rättvisst?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
320 ärligt, är det verkligen rättvist att jag tar en ban för en annan person som väljer att spoofa istället för att göra banöverklagan,
Förlåt för språket men grabben är rent utsagt en idiot varför ska jag ta hans ban för, är det verkligen rättvist?

Tyvärr blir jag lite less eftersom jag vet att jag ej har spoofat och tillomed rizikano,stressfri,makavelli vet att jag ej har spoofat har skrivit/snackat med dom

Är det inte lite skevt att va bannad för något jag ej har gjort?
Jag ber dig igga inte, ha lite förståelse iallafall och svara för du lämnar mig helt vilseledd varje gång när du inte svarar på min överklagan.

Satt även på ett alt konto när du banna mig, min intension var ej att gömma mig utan jag ville inte bli fördömd av andra staffs, jag behöll även min steam konto så jag ej får lägre bans än jag borde få.

Jag vill komma tillbaks så himlans mycket, jag har sett yesbox "kortfilmer" och jag blir fascinerad utav rp'n och vill verkligen också bidra med sån rp.
Ifall jag endast får chansen kommer jag ej ta det förgivet.

jag var så taggad hade precis sparat upp till en krim roll och jag funderade på att även köpa ped

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka