Nekad Blacky100. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cognac.spillaaa

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? 1.stt. samt blacky100

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-07 212123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På min banbild står det att jag spoofar fast jag och 320 har konstaterat att jag ej har spoofat då jag körde med samma steam vilket ej skulle va möjligt ifall jag spoofa. Fast just nu tror jag han behåller min ban förmodligen för min tidigare rp, samt min banhistorik som jag vet ser problematisk ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var bannad fast 320 vet att jag ej spoofar, fast nu så är jag förmodligen bannad för jag ej hade någon bra rp som borde tillhöra unive vilket jag har en uppfattning av. Jag var en spelare som ej hade någon bra rp och jag vet det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Perspektivet jag ser är ju banbilden vilket totalt inte stämmer, fast något jag har förståelse för är att jag var en problematisk spelare som endast bidrog med rp som ej var hållbar på unive och jag håller med, min rp var inte den standarden unive letade efter och jag vet att ja förmodligen besvikt dig 320 fast något jag är stolt över att säga är att jag vet mitt fel fast jag har förändrat min rp och insett vad för typ av rp andra servrar har och jag vill verkligen inte fortsätta där och då menar jag verkligen jag är desperat att gå tillbaks till unive och ser egentligen mening av att va medlem på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo flertals ban speciellt under den månaden jag blev bannad, jag hade en väldigt problematiskt standard inom min rp vilket ej kommer va hållbart ifall jag vill komma tillbaks till unive. Fast en förbättring kommer ske ifall jag kommer tillbaks och de kan du ge dig på. Jag kommer hålla mina ord och ej bryta ett löfte, lita på mig jag vill verkligen komma tillbaks med den bästa rp sidan av mig som möjligt, ifall du ger mig chansen så kan jag bevisa dig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt var jag väldigt problematisk och har full medvete att jag ej hade en god rp och bidrog endast med dålig rp vilket ej är standarden vi vill ha på unive, jag vill komma tillbaks eftersom att jag vet att jag kan bättre än så. Jag är 15 bast och vet egentligen hur man beter sig. fast ifall jag är ärlig så har alltid vart inblandad i problemspeleri och har alltid kretsas runt det ifall jag ärlig dom som tog in mig i rpn vilket var mina vänner var problemspelare och såklart så rpar man typ alltid med. då är de är ganska självklart att ifall dom ej har bra rp så ger dig mig också dåligt inflytande vilket kan leda till denna sits jag är i nu. Jag har nu förstått att dem jag kretsar runt om påverkar mig så därför ska jag försöka hitta ett bättre umgänge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% en gigatiskt grej jag lärt mig är att min rp kommer beros på min umgängses val vilket kommer leda till att jag kommer ta liknande val som dom, vilket kan vara negativt ifall dom tar dåliga val.

Något jag även lärt mig är att ta egenansvar och se till att jag gör dom rätta valen för alla mina val kommer påverka mig oavsett vad för val jag gör.

Avslutning:
Jag är fullmedveten om min riktigt riktigt dåliga rp som jag tillbringde till unive och håller med att det inte var hållbart. Vill verkligen få en till chans för att kunna bevisa dig att jag kan bättre än så. Jag vill verkligen köra på unive för det är den ända bra servern. Jag ber om en ny chans och förlåtelse 320!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka