Accepterad blackjimehär | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blackjimehär

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? .blackjim.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Svensson och är 23 år gammal, han växte upp som en bortskämd liten kille som fick allt han önskade sig och var en grabb som inte var så bra i skolan och struntade i sin framtid, när han växte upp så ville han inte sommarjobba och hans föräldrar köpte moppar och epor till han utan att han betala något, sen när han blev vuxen och skulle börja tjäna pengar och leva själv så märkte han snabbt att det inte var lika enkelt som han trodde, han hade det svårt med pengar, han hade knappast råd med mat och bodde i en fattig lägenhet. Olof har det riktigt svårt med pengar just nu och har inte råd med en bil och knappast mat, allt han vill är att skaffa ett jobb och tjäna riktiga pengar så han kan leva ett bra liv med vänner och vara glad för så som det ser ut nu så ser det inte ljust ut för han. Han hoppas han kan skaffa sig ett jobb och tjäna pengar i Unive staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och social rp så det blir roligt för dom jag rpar med sen kommer jag försöka utveckla min rp så mycket som möjligt så jag blir en rpare folk ser upp till, sen kommer jag hjälpa nytt folk som kommer till servern ifall det kommer en ny grabb och kanske snackar ooc kommer jag försöka hjälpa till och säga att man inte får det och lära honom så han kan bli en bra rpare som har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att andra kan vinna scenarion så det blir roligt för dom också så inte bara jag kanske powergamar och sånt när en polis jagar mig utan jag låter han arrestera mig och gör det till ett roligt scenario så båda som rpar har roligt för det ska alltid vara roligt och socialt för båda parterna som rpar.

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade till mig

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka